Translate

keskiviikko 20. elokuuta 2014

Tukkapöllyä 2014?

- Asiakaspalvelussa.

- Pirpanapäällikkö, hyvää päivää.
Vaihdoin juuri perheeni ja yrityksemme puhelinliittymät teille.

Ennen vaihtopäätöstä kysyin vielä yhdestä tärkeästä liittymän ominaisuudesta.
Näet edellisessä operaattorissa oli niin, että liittymän sai sulkea ja avata huoleti vaikka kuinka monta kertaa päivässä, ja sitä pystyi itse ohjailemaan netin kautta.
Varmistin vielä, että onhan teillä myös tällainen nykyajan vanhemmille suunnattu, tärkeä kasvatustoiminto tässä liittymässä. Myyjä vakuutti, että kyllä on.

Hyväuskoisena allekirjoitin seitsemän puhelinliittymän siirtopaperit ja nyt olemmekin kiusallisessa tilanteessa. Netissä lukee, että liittymän avaus maksaa aina 3,90 €. Tästä ei myyjä maininnut mitään ja edellisen operaattorin palvelu oli ilmainen. Olenko tehnyt virheliikun? Joudunko siirtämään nämä seitsemän liittymää takaisin vanhalle operaattorille?

- No katsotaanpas. Saanko lapsen puhelinnumeron?

- Siinä se on. Kun se oli vaan aika toimiva noin kasvatustoimenpiteenä… Jos lapsi ei tottele, voin aina laskea viiteen ja tarvittaessa sitten...

- Joo näyttää tuolla olevan teillä noita liittymiä.
Tehdään nyt tässä tapauksessa niin, että jos tämä on ollut sellainen tukkapöllyä vastaava toimitus, niin minä kirjoitan nyt tänne liittymän tietoihin, että avaavat sitten jatkossakin aina ilman maksua.


- Oikein paljon kiitoksia tästä kasvatuskumppanuudesta. Hei. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti