- Asiakaspalvelussa.
- Pirpanapäällikkö, hyvää päivää.
Vaihdoin juuri perheeni ja yrityksemme puhelinliittymät
teille.
Ennen vaihtopäätöstä kysyin vielä yhdestä tärkeästä
liittymän ominaisuudesta.
Näet edellisessä operaattorissa oli niin, että liittymän sai
sulkea ja avata huoleti vaikka kuinka monta kertaa päivässä, ja sitä pystyi
itse ohjailemaan netin kautta.
Varmistin vielä, että onhan teillä myös tällainen nykyajan
vanhemmille suunnattu, tärkeä kasvatustoiminto tässä liittymässä. Myyjä
vakuutti, että kyllä on.
Hyväuskoisena allekirjoitin seitsemän puhelinliittymän
siirtopaperit ja nyt olemmekin kiusallisessa tilanteessa. Netissä lukee, että
liittymän avaus maksaa aina 3,90 €. Tästä ei myyjä maininnut mitään ja
edellisen operaattorin palvelu oli ilmainen. Olenko tehnyt virheliikun?
Joudunko siirtämään nämä seitsemän liittymää takaisin vanhalle operaattorille?
- No katsotaanpas. Saanko lapsen puhelinnumeron?
- Siinä se on. Kun se oli vaan aika toimiva noin
kasvatustoimenpiteenä… Jos lapsi ei tottele, voin aina laskea viiteen ja tarvittaessa sitten...
- Joo näyttää tuolla olevan teillä noita liittymiä.
Tehdään nyt tässä tapauksessa niin, että jos tämä on ollut sellainen
tukkapöllyä vastaava toimitus, niin minä kirjoitan nyt tänne liittymän
tietoihin, että avaavat sitten jatkossakin aina ilman maksua.
- Oikein paljon kiitoksia tästä kasvatuskumppanuudesta. Hei.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti